Industrie

  • Call-to-action

    Bellen of mailen?
    U kunt ons natuurlijk telefonisch
    of via de mail bereiken

    of
  • Zero incidents, slimmer werken, reliability en ‘meer met minder’; allemaal kreten die u misschien bekend in de oren klinken. Sinds jaar en dag is de industrie frontrunner en een voorbeeld voor andere sectoren binnen de Nederlandse economie. De industrie heeft veel harde werkers, die geen 9-5 mentaliteit hebben. Dat is precies waar Hofmeier garen bij spint.

    De kracht van Hofmeier zit hem in de kennis van de industrie, gebaseerd op persoonlijke ervaring. Deze ervaring hebben wij opgedaan doordat we feitelijk zijn opgegroeid in de sector. Onze kennis zetten wij in om onze klanten zo goed mogelijk te adviseren en ondersteunen. En zo verschillend als de industrie kan zijn, zo verschillend zijn ook deze vraagstukken. Denk daarbij aan het opzetten van een share service centre of het functioneler inrichten hiervan. Heeft u tijdelijk mensen nodig, een jaarlijks terugkerend project of simpelweg gewoon kwaliteit nodig?  Wij voeren iedere dag gesprekken met onze relaties die tegen deze vragen aanlopen.  

    Vragen als:

    • Hoe ga ik om met het opzetten van een shared service centre?
    • Welke veranderingen ondergaat de financiële functie nog meer in de komen jaren?
    • Loop ik voor of juist achter met automatisering/robotisering van mijn processen?
    • Hoe kunnen wij meer uit de organisatie halen?
    • Is de turnaround afgedekt met de kennis die wij nodig hebben?
    • Waar kan ik mijn afdeling optimaliseren?

    Uiteraard moet het antwoord op deze vragen passen binnen de drie belangrijkste drivers;  ZERO incidents, on time en within budget.

    Eigenlijk is het redelijk eenvoudig; bij welk vraagstuk kunnen wij u helpen? Wij zijn erg benieuwd naar uw specifieke uitdagingen. Behoefte om daar eens over van gedachten te wisselen? 



    Omdenken binnen de financiële kolom 

    De column van Frank in CM Tijdens verschillende opdrachten bij diverse organisaties heb ik geconstateerd dat Risicomanagemen...

    Lees verder

    Standaardisering in een veranderende wereld

    In de continu veranderende wereld, kan uw onderneming niet stil blijven staan. De trein van technische ontwikkelingen raast d...

    Lees verder

    Scheidsrechter of teamspeler?

    De column van Alex in CM De controller in scrum: Scrum is ‘hot' in de wereld van de controller. Bij scrum wordt op een ite...

    Lees verder